Senagrkn Merhaba anneler 1hafta önce doğum yaptım bugün bebegimin sol gözünde siyah kısmının neredeyse yarısı şeffaf duruyo ama bazen hareket ediyor birşey var ama anlayamiyorum gitmiyor bazen kaybolup geri geliyor bilginiz varsa yardımcı olurmusunuz Spanc ile temizlemeye çalışacaktim ama gözune zarar vermek istemiyorum
elfmoom Senagrkn korkmayın, biz yetişkinlerde de olabiliyor gözde akıntı vs olduğu zaman🙏🏻 ama muhakkak farklı şeylerin varlığını ekarte edebilmek adına bir hastaneye götürün
Defne74 Senagrkn dr gitmeyince kimse buradan sana yönlendirme yapamaz canım bi dr görsün benim çoçugumun gmzünde çapak vardı kaç tane dr dwhiştim ama nafile bi türlü iyileşmedi dışardakilerin dediklerini de yaptım ama keşke dinlemeseydim en son dr dedi burun spreyi olmadan geçmez bi tane buru spreyi ve göz damlası yazdı öyle iyileşti çoçugumun gözü kör olacak diye korktum çok şükür bişi olmadı
MihrimahVeAnnesi Senagrkn Kendiniz müdahale etmek yerine keşke bir doktora gösterseniz. Burda insanların demesiyle tedavi süreci olmaz . Olmamalı .Allah korusun zarar verebilirsiniz . Geçmiş olsun
Aycha Senagrkn Merhaba, gözle ilgili durumları sadece göz doktorları değerlendirebilir, kısa zamanda muayeneye götürünüz. Umarım basit, geçici bir durumdur, geçmiş olsun.
Nesibefirdevs Niye kendiniz mudahele etmeye çalışıyorsunuz ki ii bir çocuk göz doktoruna götürün burda bu na cevap verecek bilgisi olan biri olduğunu sanmiyorum
Senagrkn Nesibefirdevs hayır herhangibir müdahale etmedim zarar vermemek adına yarın doktora gideceğiz sadece yaşayan var mi diye merak ettim
Senagrkn Defne74 Allah korusun göz bu sonuçta çok korktum o yüzden inşallah bizde de bir sorun olmaz geçer kontrole gittiğimizde göz muayenesi yapılması 1 aydan sonraymis sanırım
elfmoom Senagrkn haklısınız buraya neler neler yazılıyor. gözünde bir şey çıktı diye buraya yazınca bir şey olmaz takılma sen.. ama yarın muhakkak götürün bi baksınlar, ne yaşarsanız yaşayın buraya yazmak hakkınız zaten. bu forum bunun için var
Defne74 Senagrkn çoçuk dr na da gidebilirsin canım onlar sevk ediyo zaten seni göz dr bende öyle olmuştu
Senagrkn MihrimahVeAnnesi herhangi bir mudahele etmedim zarar vermemek için yaşayan vardır diye sormak istedim
MihrimahVeAnnesi Senagrkn Yaşayan varsa bile doktora getirin . Spanc ile temizlemeye de çalışmayın . Tabikide bebeğinizi en iyi siz düşünür bilirsiniz ama panik yapmadan sabahı bekleyin ve bebeği doktor ablasıyla/amcasıyla tanıştırın😊
Senagrkn Aycha merhaba herhangibir problem yokmuş zaten kayboldu sabahında tarif ettik ama doğum kalıntısı olabiliyormuş