5 haftalık oldum. Ultrasonda 5 mm kese göründü henüz bebek görünmedi. Doktor küçük bi gebelik kistin var dedi. Çok normal gibi anlattı. Ama ben keseden daha büyük gibi gördüm şimdi bebek ordan besleniyor 3. Aydan sonra gider kalmaz dedi. Böyle bir şey duyan gören oldu mu