Eli94 Haftayı görüp sonum suni sancıya kalacak diye korkuyorum asker eşiyim, ailem gelemedi dayım vefat etti eşim nöbetçi tek başına değişim psikolojiler içinde kendimi telkin etmeye çalışıyorum 🤦🏼♀️😒
Dilara0638 Eli94 yaa bendee asker eşiyim nöbetleri oluyor annem işi gücü hasta babamı bıraktı geldi yanıma memleketten 2 hafta oldu eşim yokken doğum fln başlar diye 39 haftalık olduk 3 cm açılmamda var bir haftadır nişanımda geldi ama doğuramadım işler tamamen karışık ve hala doğum yok 🤦♀️🙄
Eli94 Gurbette bizim durumumuz ne kadar zor cidden ama her zaman ki gibi güçlü olmamız gerekiyor . Allah yardımcın olsun benim 39+1 olcak yarın ne nişan ne su hiç bişi yok vala arada sancılar oluyor karnım sertleşiyor geçiyor. 😞
Dilara0638 Eli94 valla gurbet çok zor benimde çok kasılıyor karnım taş gibi oluyor sonra geçiyor 🤦♀️ Allah hepimize yardım etsin canım bende yarın tam 39 oluyorum bi gün büyüksün benden😊