Kızlar iyi akşamlar bi sorum olacak hamile olmamı beklerken dün adet oldum bugün farkettim ki göbeğimin altından başlayıp kasıgıma kadar inen bi çizgi farkettim neden olur hormonel durumdan ötürü mü bilgisi olan var mı adette oldum hamile olsam adet görmezdim