Kızlar ilk dusugumde de lekelenme ile olmustu çok korkuyorum doktora gittim kese yerinde dedi çok az bi kanama alanı var dedi Protestan ilac verdi kasiklarim da agriyor bsey olmaz dimi neye dikkat etmem lazım çok telasliyim çok korkuyorum suanda bi leke yok sadece az bisey peçeteye gelmişti 😔