GoncaClk Kızım olcak diye geziyodum ortalıkta kendimden emin bi şekilde cinsiyeti bilmeden yaptım anlaşmayı 😅 Yoksa yapmazdım şimdi sözümdende dönemiyorum malesef 😅 Hayırlı sağlıklı evlat olsunlar inşallah 🤲🏻
O zaman kesinlikle Alparslan , ikinci isim olarakta koyabilirsiniz eğer babanızın ismini koyarsanız