Elifcetinalpkedi benim ikiz degil ama hamileligimin 2.ayindan itibaren bas donmelerim oldu ayakta cok uzun duramiyorum. Ocagin basinda sicakta elim ayagim bosaliyor zor salona kosup koltuga atiyorum kendimi. Kendime yemek hazirlamak bile iskence gibi. Esim bugun sandivic ekmegi aldi hazırladı dolaba koydu onlari yicem artik gun icinde. Cok zor daha 14+1 haftaligiz. Bakalim ilerde neler olcak.