Minigin_annesi0 Kızlar 3lü tarama için randevu aldım. ÖMER HAMİD YUMUŞAK a buldum gidip memnun kalan var mı nasıl bir doktor?
Aynur_adahiram Minigin_annesi0 ben hic memnun kalmadim hic duzgun bakmadi ve hic bisey soylemdi bile soyle iyi boyle iyi die ama necati hancerliogllari o doktoru cok ovuyoalr randewu acilinca alcam
duygu_ozgenc Minigin_annesi0 selver Kubra akkaya ilk gebeligimde etimesguttaydi cok iyi bi doktor simdi orda oldugunu ogrendim ona gidecegim necati hocaya gidiyodum memnundum cok iyi doktor ama pek isinamadim ben erkek oldugu icin herhalde
Minigin_annesi0 Aynur_adahiram bende Necati beye gidiyorum randevu bulamam diye bundan aldım ama randevusu açılırsa bende Necati beyden almayı düşünüyorum
Aynur_adahiram Minigin_annesi0 Walla bende acilinca ilk defa gitcem baklm ama deedim gibi ben hic memnun kalmadim