tomrisveannesi Bensu9 hastane çıkışı olarak değilde tek tek alınca daha ucuz oluyor inanın. Ben 4 tane takım yaptım kendimce. Takım olarak almadım.
2-prensesannesiii Bensu9 10 lu hastane çıkışlarına hiç gerek yok kendiniz alıp takım yaparsanız daha uyguna geliyor 5li takımlar da olur onun içine uygun battaniye alabilirsiniz
Ozlem2904 Bensu9 ben 4 tane 5li takim aldim gerisi 3 6ay hep. Bebekler hemen gelisiuomus boyle az gb gorunuyo ama yetmezse alicam