Merhaba 40+3 te bugün 4. Çatı muayenemi oldum. Cuma günü suni sancı verecek doktor. Ama eve geldiğimde gece pedi full sarı akıntıyla dolmuştu. İlk defa bu kadar yoğun bir akıntı oldu, yaşayan var mı ? Suyumun gelmiş olmasından korkuyorum biraz daha bekleyip acile gideceğim eğer gelmeye devam ederse Cuma’yı beklemeden gitmeyi düşünüyorum.