Kykcirem uzumcekirdegi Hiçbirini almadım sadece doğurmadan 3 gün önce lazım olur diye emzik aldım wee baby keşke almasaymışım 13 günlük bebeğim almadı vermiyorum. İyi ki avent gibi pahalı ürünler almamışım.
uzumcekirdegi Bu konu o kadar karışık ki kimi bebek hiçbirini kabul etmeyip wee nin emziğini kabul ediyormuş. Kimisi hiçbirini istemiyormuş. İnsan me yapacağını şaşırıyor ☺️