Hanımlar merhaba benim 1 buçuk ay önce başlayan bi kalça ağrım vardı bunu doktora danıştım ve magnezyum eksikliği dedi magnezyum başladım ama hiç bir faydası olmadı dahada şiddetlendi şuan oturup kalkarken eğilip doğrularken çok zorlanıyorum resmen topallıyorum çok ağrım var bunu yaşayan oldu mu çok zorlanıyorum napıcam bilmiyorum hamilelikle mi alakalı gerçekten yoksa başka bişey mi bilmiyorum