Ya arkadaşlar belki saçma gelır ama bişeyi çok merak edıyorum şimdi benım 5 senedir göbek sıkıntım var sankım 5 6 aylık hamile gibi bi tek gobegım var başka kilom yok karnım bazen taş gıbı olur şimdi 7+5 haftalık hamileyım bu bebek nereye sığacak kendı gobegımı zor taşıyorum bebişi nasil taşıcam bebek sıgar mı ? Futbol topu gıbı yuvarlanmam demı şimdi doktora sorsam bişey der utanırım bende size sorayım dedım kafamda deli sorular birde gobegım gaz mı barsaklardan mı bilmiyorum kolonoskopi yapacaklar diye gitmedim doktor gaz dedı yanı kısacası bu bebek oraya nasıl sığacak garıbana yer kalcak mııı yaw ben ne yapacam 😢 kafam çok karışık