Evet 250 idi fiyatı ben orda gittim ama peritanolog diil radyolog ve çok özenli ve ayrıntılı bir muayene yaptığını düşünmüyorum normalde En az 15-20dakikada inceleme yapılırken 5 dakka anca baktı bi sıkıntı yok dedi geçti ne CD ne renkli düzgün bir görüntü verdi sorduğumuzda da yani bu fiyata bu kadar demeye getirdi bebeğim daha doğmadı inş dediği gibi bi sıkıntı çıkmaz