Öğretmenim ve doğum iznim 4 ay sonrasında rapor vs 1-2 ay daha bakabilirim bebeklere ama 6-7 aylıkken onları bırakıp okula nasıl gideceğim sizler nasıl bir yol izlediniz? Ailem uzakta ve ücretsiz izin hakkımı borçlardan dolayı maksimum 1-2 ay kullanabilirim