Buseozdemir Handan5234 26 haziranda 1.doz asimi oldum sonra hamile kaldim 3 ay gecmesini bekledim 16 eylul de 2.dozumu oldum. Doktorum 3.dozumu biontech onerdi onuda 15inden sonra olucam insallah ama tetanozla cakisiyor nasil olcak bilmiyorum
gbyalcin Buseozdemir bana doktorum arada iki hafta olması gerektiğini söyledi. 8inde tetanoz aşım var iki hafta sonra da covid aşımı olucam 😊
Halime0638 Buseozdemir tetanoz 20 haftalik olmuş olması gerekiyor ben 21 de yaptırdım ilkini şimdi haftaya 2.yi yaptiricam gittiğimde 20 haftalik oldun mu demişlerdi