Herkese merhabalar kızlar😚 15 Ekim 2021 de yani geçen ay planlı spinal- sezeryan oldum ve size doğum hikayemi anlatmak istiyorum..Tecrübelerimden herkesin yararlanacağından eminim👌 Saat sabah 8 de beni amelyathaneye aldılar,damar yolu falan açıldı..Daha sonra anestezi uzmanı geldi ve yapacaklarını adım adım anlattı..Spinal anestezi hiç mi hiç acımıyor ama asla kıpırdamamalısınız..Neyse direk uyuştum ve idrar sondası takıldı onu da zaten hissetmiyorsunuz..Birkaç dakika sonra meleğim doğdu ve herşey çabucak oldu bitti..Spinal 5-6 saat sonra etkisi geçiyor ve o saate kadar bıçak ağrısı geçiyor zaten..Neyse ayaklarınızı hissetmeye başladığınızda ayağa kaldırıyorlar sizi ve herşey olup bitiyor yani..Bana kalsa sezaryen gayet kolay bir amelyat ve asla korkulmamalı..Gelelim tavsiyelerime;
-ilk ayağa kalkmadan önce yatarak korse veya bandaj giyin karnınıza çünkü korse bütün karnınızı toplayacak ve o korkulan ağrı en minimum seviyeye indirilecek..
-İlk ayağa kalkarken önce bi 5-10 dakşka oturun önce sonra kalkın ..
-İlk günler bol bol su tüketin
-yanınıda bol bol külot pet alın çok rahat oluyor
Benden bu kadar merak ettiklerinizi sorabilirsiniz