yabansena sezeryan popo gelisti çünkü zor günler geçirdim 1 ay kuvezde kaldı kuvez sureci cok agirdi zaten surekli agladim durdum sütüm gitti malesef sagdım ama bebeğim coktan biberona alismisti eve geldiğinde meme reddi yaşadım premature diye sürekli hastanelerdeydik testlerden zor geçti gelisimi tamamlanmadigi için rop muayeneleri var 1 bucukayda rop muayeneyesine gidip geldim ekstra üstüne düşmek zorunda kaldım yaşıtlarına göre cok çok geride olduğu için kilo olarak eksiktik ve ben tektim ailemde yoktu cok zorlandm suan hala yasitlarna göre nörolojik olarak eksik yaşıtları emekliyor kalkiyor biz geriden gidiyoruz yani çok zor Allah yardımcısı olsun premature annelerin