_cekirdek54 12 gün oldu sezaryen doğum yapalı.Yapıştırma ve baş taraflarda dikiş var ilk 10 gün bantla banyo yapmam söylendi henüz kontrole gidemedim Siz kaç gün sonra normal banyonuzu yaptınız ve neye dikkat ettiniz ? Tecrübeli anneler cevap verebilir mi?
HilalYlmz _cekirdek54 5.gün kontrole gittiğimde bantı çıkarttı doktorum ve banyo yapabilirsin sadece lifleme dedi o kadar
EsmaaaaMeva1 _cekirdek54 ben sezeryan olduğum günün ertesi günü bant takıp bnyo ypmştm bugunde bant takmdan yptm 5inci günüm bugun hiç bşy olmadı
_cekirdek54 HilalYlmz Öyle mi ben hala korkuyorum bişey olur mu ıslanırsa diye yarın bi güzel banyo yapsam da rAhatlasam
HilalYlmz _cekirdek54 çok şükür bi sıkıntı olmadı liflemiyorum dediğim gibi bide havluyla da dikkatli kuruluyorum