cinarinannesi11 Arkadaşlar detaylı ultrason da bebeğimin kabinde ufak bi lekelenme çıktı ve doktor bir ay snra tekrar gitmelisin dedi yaşayan varsa kötü bi durum mu deli değil beyaz bi lekelenme sadece