Nazliolmaz ben de 17. Haftadayım ve ilk kez dün gece yattığımda hissettim. Bir kez oldu bir daha olmadı ama çok değişikti, sanki bir balık geçti kuruğunu çarptı gibi, bir seğirme gibi… kesinlikte gaz filan değildi. halbuki ilk gebelikte bu hafta daha erken deniyor hep okuduklarıma göre üstelik kilom da 86 ama demek ki kişiden kişiye değişebiliyor. Bir daha olmadı ama herhalde ilerleyen haftalarda sıklaşır diye umuyorum 💕