Zubidubii Merhaba arkadaslar öğretmen veya memur olup 24. Haftada izne ayrilanlar var mı acaba? Ögretmensen müdürün izin vermeme durumu var mi acaba? Yaşayan varsa yazabilir mi ?
Mrv1007 Zubidubii izin vermeme gibi bir lüksleri yok ancak 24-32 arası idari izne ayrılıp 32-37 arası tekrar işe dönmek gibi bir şeyler yapmak isteyen arkadaşlar oluyormuş. Aslında bence yasal olarak bu duruma da ses çıkaramaz idare ancak etik olarak bana doğru gelmiyor.
Serifeok Zubidubii Zubidubii ben 112 personeliyim 657 Li memurum ayırmama gibi bi lüksleri yok şuan kovidden dolayı 24. Haftaya girdiğin gün doktorundan durum bildirir raporu alıp iznine başlıyorsun ben 26+4 deyim o şekilde yaptım aksine izin vermemek değil mecbur ayrılıyorsun idari izne
Serifeok Zubidubii İstersen eğer riskin de yoksa 32 -37 arası çalışıp 5 hafta doğum sonrasına aktarabilirsiniz eğer çalışmak istemezseniz doktorunuzdan çalışamaz raporu alıp devam ediyorsunuz
Zubidubii Mrv1007 Evet tekrar dönmek bana da doğru gelmiyor. Dönmeyi düşünmüyorum zaten. Ben eger ögretmen acigi olacaksa müdür izin vermeyebiliyor diye duydum. O yuzden yasayan var mi bu durumu diye merak ettim.
gzmer88 Mrv1007 ya bende özel bir kurumda çalışıyorum.24 haftamda ayrıldım ama idari izin değil evden çalışma dediler bana. Şu an evden çalışıyorum diye normal yaptığım işin 3 katını veriyorlar bana. İdari izin mi evden çalışma mı yasal olan
Mrv1007 Zubidubii yerimize gelmeyi bekleyen bir sürü ücretli öğretmen var, bence bu karar idari amirlerin keyfine bırakılmamalı. Henüz 20. Haftamdayım ben, idarecimle konusmadım bu konuyu ama bakalım inşallah kabul etmemezlik yapmaz
guldenizcan Ben ünide memurum amirim izin verdi ama evden çalışıyorum ben idari izinde Haftada ağırlaşmassan gel dedi bana 37 ye kadar yada çalışamaz rapor alcaksın dedi
Serifeok Zubidubii doktorunuza gidip 24. Haftaya girdiği gün hangi günse eğer kimlik bilgileri oluyor ve gebeliği bugün itibariyle 24 haftadadır yada \24+ 2 Dir gibi kaçıncı gündeyse onu veriyor durum bildirir raporu yada epikriz dediğiniz zaman onu hastane çalışanları bilir zaten onu da idarenize götürüp veriyorsunuz
muallimehanimmom5 Zubidubii 24 haftada olduğunu gösteren belgeyi kadın doğum doktorunuz veriyor yanına bide dilekce yazıyorsun bunu okul idaresine teslim ediyorsun bu kadar başka bir şey yapmıyorsun Zaten mebbis işlenmiyor idari izinler..
muallimehanimmom5 Zubidubii merhabalar idari izin ile ilgili genelge devam ediyor ben 27. Haftamda idari izne ayrıldım. (Seminer dönemim o haftama denk geldi) benim okul idarem hiçbir sorun yapmadı. Ama benim ayrıldığım zaman yan okulda 28. Haftasında olan bir arkadaşa ihtiyaç durumundan ötürü vermediler izin bu idari izinde okul idaresi çok önemli ihtiyacım var deyince idari izne ayırmama gibi hakları oluyor sanırım ama çoğu idare idari izne ayırıyor cünkü 32 de zaten öğretmen ayarlayacak öğretmen değişimi sıkıntı olmasın diye .. bende 32 de tekrar çalışamaz raporu aldım 36. Haftamdayım şimdi okul idaresi öğretmen ayarlamış yerime o kişiye de sen git ben geleyim çalışayım sonra tekrar gel demek olmazdı öğretmen değişimi öğrenci açısından da doğru olmaz 😅 etik bir davranış olmazdı çalışır alsaydım 🙃dönemi kapatmış oldum zaten.
Mrv1007 gzmer88 özel kurumlar için sistem nasıl işliyor bilemiyorum ancak devlet okulunda idari izin olarak geçiyor, arkadaşım geçen sene kullanmıştı bu hakkını, evden çalışma falan olmadı direkt izinli oldu.
nible idari izinlilere keyfe göre izin vermeme gibi bi lüksü yok ihtiyaç olsada bu senin hakın banane der çekersin nasıl vermiyo ya bende idareciyim okulda bütün özlük hakkını kullanabilirsin ki şikayet etsen müdüre ceza bile gelir
mom8327 Zubidubii hocam şöyle resmî gazetede yayınlanmış hali var internette evet insiyatif müdüre ait. İhtiyaç halinde çağırabilir yazıyor resmî gazetede şehir dışına çıkmak da yasak diyor. Ama covid bulaşmasını göze alabilecek kadar vicdansız bi müdür duymadım sizin öyle mi
Teacherandmom Zubidubii tabiki de 24+0 da izninize ayrilabilirsiniz müdürün oyle vermeme gibi bir lüksü yok zaten bu size devlet tarafından verilmiş bir izin ben tam gününde ayrıldım sadece doktordan durum bildirir rapor almanız gerekiyor bunu da idareye teslim etmeniz bu kadar👍
Tubaa81 Yayınlanan genelgede idari izinin amirin takdirinde olduğu da yazıyor arkadaşlar. Ben de üniversitede memurum. Bizim kurumda ses çıkarmazlar. İş amirinizde bitiyor yani. İstese çağırabilir. Diğer birimlerde çağıran amir görmüştüm.