Melisssaaa Merhaba hanımlar happy kids’e yazdım ama cevap alamadım 🥲bebeğim 23 günlük oldu 1.ayı dolmadan sünnet ettireceğiz aranızda yaptıran varmı iyileşme süreci nasıl oluyor yaralar kaç güne geçiyor? Dikişler tahmini ne zaman atıyor? Kafamda deli sorular 😂 çok zorlu bir süreç gibi gözümde ve üzülüyorum acaba sünnet sonrası sorun yaşacak mıyım acı çeker mi diye beni bilgilendirirseniz çok sevinirim 🙏🏻🌸
ozgmrs Melisssaaa doğuma 4 haftam kaldı, nasipse bir oğlum olacak ve bende düşünüyorum hemen yaptırmayı. Max ilk 3 ay içerisinde. Çünkü hareketleri kısıtlı olduğu için dönemediklerinden vs acısız ağrısız atlatıyorlar. Çevremde erkek bebeği olan herkes bu şekilde yaptı ve güzel bi süreçle atlattılar :) Göbek bağıyla bir iyileşti çoğununki. Yaklaşık bir haftada :)
Ozge-sarsilmaz Melisssaaa 20 günlük sünnet oldu oğlum bez içinde oda anlamadı bende 4 günde tamamen geçti toparlandı ne acısı olup ağladı nede korkusu oldu çok şükür büyüdükçe aklı erdikçe daha kötü yiğenim 6 aylık oldu bezine dokunduğunda çığlık çığlığa oluyordu o yüzden bizde erken yaptırdık ve iyi ki de erken yaptırmışız 🙏🏼 şimdiden size de hayırlısı olsun rabbim evlatlarımızın büyüdüklerini başarılarını göstersin bizlere inşallah
yesilkelebek Melisssaaa bana doktorum yeni doğduğunda önermiyorum ya 40’ı çıktıktan sonra 1 yaşına kadsr yaptırın yaptırmazsanız ilkokuldan önce yaptırın o ara dönemde uygun bulmuyorum dedi🤷🏻♀️
Ebrutunc Bende şurda bekleyim benimki de 1 aylık doktor biran önce yaptırın acı hisleri tam gelişmediği için hissetmez ve çabuk iyileşir demişti
Aycaaa571 Ebrutunc bende daha doğmadı 40 çıksın yaptırim dedim de annem yaptırma dedi annemde sağlıkçı neden dedim doktor iyileşmesi sıkıntı oluyor demiş yaşına girdiğinde yaptırsın demiş
Melisssaaa Ebrutunc Merve-bebek ozgmrs kızlar bize yaptıran biri lazım yorumları görünce heyecan yaptım sonuç hüsran 😂
poncikveannesii ozgmrs Başka doktora sorsun çünkü baya araştrdm ilk altı ay içersinde yapılması öneriliyor henüz sinirler tam gelişmediği için acı hissetmiyorlar
Poyrazin_annesi Aycaaa571 eminmisinz bnm teyzem 2 cocugunuda doktr tavsıyesıyle yenı dogdugunda yaptrdm ve cok rahat oldu hemen ıyıleştı
Melisssaaa Aycaaa571 bence en iyisi yenidoğan dönemi yaş almadan annenizde kendine göre haklıdır ama süreç sizin içinde bebek içinde daha kolay olur 1 yaş çok sıkıntılı ayaklanmaları hareketlenmeleri derken iyileşme sürecini uzatabilir
Aycaaa571 Edadadada bende öyle düşündüm de doğsun bakacaz artık bana kalırsa doğar doğmaz yaptırmak aradan çıksın 😄
Dmrtkn İki oğluma da yaptırdık. 7 günlükken ve 9 günlükken. Çocuk cerrahı yaptı, dikişsiz oldu. Çok kolay atlattık, iyileşmeleri 1 hafta sürmedi. Ben iyi ki yaptırmışız diyorum çünkü bebek hareketlendikçe zor oluyor.
Melisssaaa Dmrtkn dikişsiz derken lazer ile mi yapıldı? Bizde başta lazerle dikişsiz mi yaptırsak dedik ama bir kaç doktora danıştım ileride sıkıntı olabilir en sağlıklısı dikişle olan denildi cinsellik açısından problem olabilir denildi ne yapacağım bilmiyorum
Dmrtkn Melisssaaa hayır lazerle değil geleneksel yöntemle yapıldı. Yenidoğanda genelde dikiş atılmazmış belki bir tane zaten çok küçük oluyor
ozgmrs Melisssaaa yani etrafımdan deneyimlediğim kadarıyla herkes ilk üç ay hatta çoğunluk bir ay içinde yaptırdı. Nasipse bende aklımı bulandırmadan ilk bir ayının içinde uaptıracağım😂
Htc7212 Melisssaaa ben 7 günlükken yaptırdım iyi ki de yaptirmisiz bir hafta geçti üzerinden ve durumu gayet iyi
Dmrtkn Önce bi kremle yanımızda uyuşturdular emzirdikten sonra aldılar ameliyathanede lokal anesteziyle sünnet bölgesini uyuşturarak yaptılar eğer İstanbul’daysanız bizim doktorumuzu önerebilirim çok memnun kaldık.
Melisssaaa Dmrtkn aa süper Avrupa takasındayız biz eğer uygun olursa yaptırmak isterim İnstagram adresi falan var mı doktorun 🙏🏻
ogretmen_anneee Ozge-sarsilmaz sünnet süreci nasıl geçti ? Yani ilac kullanınca oraya pet bardak koyuyorlarmış bakım nasıl oldu canım
Melisssaaa Ozge-sarsilmaz amin çok teşekkür ederim rabbim herkesin evladına sağlık sıhhat versin 🥰 bakım süreci nasıl oldu acaba o bölgeyi korumak için ekstra birşey yaptınız mı bezle teması oldu mu
Ozge-sarsilmaz ogretmen_anneee Bakımı bir krem verdi doktor günde bir kez olarak sürdük beze geldi ama yapışmadı e sürekli çişi olduğu için de bez değiştirdik sürekli ama hiç sorun yaşamadık pet bardak vermiyor doktorlar bezde daha kolay geçmesi ki bebişlerin daha ek gıda olmadığı için çişleri sorun olmuyor diye söylemişti doktor