Dygeymen Benim bebeğimde öyleydi hareketlerini de çok geç hissettim..Her doktora gitmem de ilk dediğim şeylerden biriydi bebeğim çok hareketsiz ☺️ Şimdi 33.haftamdayım.Tahmini 2 haftadır çok çok hareketli o da rahatsız etmiyor ☺️ Hani diyorlar ya kaburgamı rahatsız ediyor batıyor aşağı baskı yapıyor canımı acıtıyor vs. Hiç öyle şeyler olmadı daha 🤷🏻♀️ Zamanla hareketlenecektir yani canını sıkma canım 🤗 Doktorun gayet sağlıklı diyorsa stres yapma