21 haziranda bebeği kaybettik mecbur tahliye edildi 5 ay geçti ve reglim düzensiz önceki aylar yine 25-28 gün aralığındaydı ama bu ay çok erken geldi. Başına gelen var mı tekrar çocuk düşünüyoruz ama bu ay çok erken gelince denemeye korkmaya başladım yaşayan varsa yardımcı olabilir mi.