Kızlar 36 haftalık olduk isme hala karar vermedik . Ela ismi hoşumuza gidiyor ama tamda içimize sinmedi . Benim 8 yaşında bir yeğenim var güzeller güzeli akıllı ismi Azra aşırı seviyorum adını ben koymuştum . Eşim de çok seviyor . Azra ismini koysak saçma mı olur ? Siz olsanız yeğeninizin adını koyar mıydınız ?