Kızlar merhaba 35+2 günlük hamileyim tuvalete girdim tam tuvaletten kalkarken karnımın altına kasıklarıma sol tarafına bir ağrı girdi ve bebek toplanmaya başladı hala geçmedi bir saat felan oluyo ağrim geçmedi normal mi bu yaşayan varmı aranızda ve bebeğin hareketleri yerinde yani kıpırdıyo ama toplanmış bir şekilde duruyo