Kızlar kurtajdan kac gun sonraya kadar gecikme normal..Benim hep adetim duzenlidir ilk kurtajimda bile tam zamanında gelmişti bu ikinci kurtajim dün doktora gittim patoloji yine temiz genetige ama kan verdik eşimle fakat adetimin gecikmesinin 33. Günü doktor rahim duvarın kalınlaşmış dedi iki seçenek var adetinin gelmesi 1-2 Günü bulur dedi yada gebelik var dedi kan aldı sonuc 0,20 çıktı ama ben hamilelikte yaşadığım belirtileri yaşıyorum bel ve kasık ağrım var batma şeklinde ama adet görecek olsam Bi iki gün önceden ayaklarım hiç tutmuyor başka belirti yaşamam bu yüzden aklım karıştı