Msl_ege Ben çok memnun kaldım. Ameliyathane ekibi , yatıştaki hemşireler , yoğun bakım hemşireleri , herkes çok ilgiliydi. Çok Güler yüzlüydü. Doğuma girerken haliyle biraz gerildim. Çok güzel sakinleştirdiler. Odama geçtikten sonra sık sık ağrı kesici yapmak için geldiler sürekli durumumu sordular. Uyuşukluğum geçtikten sonra sadece ilk ayağa kalktığımda zorlandım ama hemen kalktım. Sürekli yürüdüm. Hiç dikiş ağrısı yaşamadım sayılır nerdeyse. 1 hafta sonra tamamen düzeldim.
Zaten doğumdan sonra , böyle kolay mıymış doğurmak. 10 tane daha doğururum dedim 😂