2.11.2021 de oğlumu kucağıma aldım. 1 kasimda 38+1 olarak kontrole gittim. Oğlumun gelisimi durmustu. Doktor ertesi güne suni sancıyla doğum başlatmak icin yatış verdi. Sabah hastanede önce fitil verildi yumusama icin. Sonra suni sancı başlandı. Ama sancılar verildikce oglumun nabzı düstü. Doktorum riske atmamak icin acil sezeryana alalım dedi. Kabul ettim. 16:29 da minigim kucağımdaydi. Simdi yanimda . Agrım var evet ama geçiceğini biliyorum. 💜 Herkese kolay doğumlar dilerim. Bu arada depent hayat kurtarmıyor. Sezeryanda pamuklu ic çamaşırını öneriyorlar. Birde doktorunuza başindan beri takipliyseniz sonuna kadar devam edin. Ameliyathanede sanki doktorum değilde annem yanımda gibiydi.💜