Eses0707 Haftadayım dilim uyuşuyor tansiyondan olabilir mi ? Bu durumu yaşayan var mı? Tansiyonumu ölçtüm evde alet vardı 14/9 çıktı çok mu yüksek bebeğime zarar vermez değil mi?
Serpil-Harun21 Eses0707 aşkım tansiyonum yüksek doktora haber ver hem son haftaların hemde uyuşmam var tehlikeli doktorum bana 24olursa acil haber ver dedi
Dilara0638 Eses0707 tansiyonum yüksek baya benimde bi kaç gün önce öyle uyultu gibi tık tık kendi atıyordu 14/11 di tansiyonum
M_kemal Eses0707 Mutlaka doktorunuza haber verin, tansiyon deyip geçmeyin bebeğe ciddi zararı dokunuyor Allah korusun