28 gün oluyo sezeryan olalı bende tepkiliydim gönlüm normal doğumdan yanaydı fakat acil sezeryana alınmak zorunda kaldım. İnanın o kadar sancının üzerine o kadar iyi geldi ki uyuşturulup o acıyı hissetmeden öylece yatmak. Sonuç 5-10 dk sonra oğlumu gösterdiler. Ameliyathaneden çıktıktan sonra 2-3 gün zor oluyor sonra hepsi geçip gidiyor hiç merak etmeyin. ❤