ay-se Sabahtan beri bebek zın zın ediyor sanki zıplıyor gibi baya olduğum yerde bende titriyorum yaklaşık bir kaç saat önce azıcık üzüldüm de ondan mı diyecem açılmam da var sancımda giriyor acaba niye böyle zın zın ediyor 38. Haftamdayım
Mujde0808 ay-se agrilarin yoksa acilma kendiliginden olmaz bebegin de hareketliyse bu onun iyi oldugu anlamina gelir canim
Zeytinlimon ay-se 38+2 deyim benimde bazen oluyor titriyor sanki on dk falan oluyor ara ara niye oluyor bilmiyorum😕
ay-se Mujde0808 inşallah da zaten vardı bir parmak açılmam acaba açıldıkça mı titriyor hani iyice iniyor mu yada diye
Zeytinlimon ay-se açilma varmı bilmiyorum şuan ama cuma günü çatı muayenem var orda belli olur sanırım.inanilmaz bir baskı ve ağrım var aşağida🥺ya sabır diyerek geçiyor zaman🐣
Mujde0808 ay-se acilma sanciyla olur diye biliyorum ya ben cuma gunu agrilarim vardi cumartesi doktorum bakti 1 parmak acilma var dedi pazartesi kontrole gittim 6.7 cm acilma olmus o ağrılarla tabi bidaha ilerlemedi
Mujde0808 ay-se 36+3 evet yatis vermisti pazartwsi gunu dogururum.diye hersey de hazırlanmisti ama acilmam da ilerlemedi 15 saat sonrasi ayni olunca burda beklemenin anlami yok eve git suyun sancin gelirse gelirsin dediler ama hala tık yok 😂