Kizlar doktor bu haftaya kadar hicbir sekilde tahminde bile bulunmadi dun yine gittim yine soylemedi doktor 3 lu tarama testi icin olcum yapilicakti olcum yapan doktor erkek bebek dedi cok sasirdim sizce bi yanlislik olur mu olcum yapanlarda anlar mi😊