Kardii burda da yazılan en ufak bir semptom veya kötü bir şeyi kendi gebeliğine yorma benim ilk gebeliğim şuan ve burdaki yorumları okuya okuya kafayı üşütecektim herkesin gebeliği bünyesi farklı o yüzden sana bir şey olduğunda buraya yazmak yerine hemen doktorunla iletişime geç ben özele gidiyorum ve doktorumun da numarasını aldım o yüzden buraya yazmak zaman kaybı sende neden olan bir kanama başkasında olduğunda bir şey olamamıştır ama sana olmayacağı anlamına gelmiyor bebeğim vakit kaybetmeden bir şey olduğunda herşeyi kendi doktoruna sor burda tecrübeli anneler olabilir ama dediğim gibi kimsenin gebeliği kimseyle aynı değil 💕