Kızlar yarın nasipse sezeryan olacağım ama bir kaç gündür felaket grip öksürk oldum sürekli sarımsak limon içmekten gına geldi. Henüz doktoruma erteler falan diye sormadım hiç grip, öksürük olduğu için sezeryanı ertelenen oldu mu çok merak ediyorum 🙈