Ayse254 canım ben bekarken yaşadım bu morarmayı reynound sendromu dediler çokkk uzun süre ekopirin kullandım kan sulandırıcı falan normalde damar tıkanıklığına kadar yolu var bu rahatsızlığın ama önlem alındı sonra dan da geçti bunun için gözük bence damar hastalıklarına umarım aynı şey yoktur sende de