tulay33 Fakat cok iyi yemek yiyemiyorum içim almıyor…günde 2 öğün falan yiyorum oda hafif şeyleri tüketiyorum…bebeğim yeterince beslenebiliyor mudur acaba?
Tugbatugba-8181- tulay33 bu aylarda beslenme çok önemli değil son 3 ayda beslenmek önemli doktorum bana öyle dedi bende hiç yiyemiyorum ilk hamileliğimde de hiç yemedim son aylarda iştahım açıldı
BesteKc tulay33 18. Haftaya kadar 6 kilo verdim ama bebeğim hafta olarak önde bile. Onun için endişelenme. O seni sömürerek kilo alıyor zaten 😂😂