Mouradi Merhaba kızlar, bu ikisinden hangisi daha iyi ? Yani 2sininde özelliği aynı mesela gonal f pahalı olduğuna göre bi fark var mı aralarında ?
SecilM Mouradi hangi tedavi için soruyorsunuz bilmiyorum ama ben tüp bebek tedavisinde her ikisini de kullanmıştım
RHMYT Mouradi bende gonal f kullanmıştım ama arasındaki farkı bilemiyorum ikisini de kullanmadığım için
Mouradi Bfduam En iyisi burda konuşalım 😅 İyiyim canım iğnenin yeri acıyormuş meğerse bilmiyordum Sen nasılsın ? 🥰
Ilayda1 Mouradi aşılama için kullanmıştım canım kalem olanlarından değil ama normal insülin iğnesine benziyordu iğneleri pcos var bende de bir anda büyütemedikleri için bu şekilde yavaş yavaş büyüttüler yumurtalarımı düşük dozla başlamıştım gelişmeye başlayınca bir iki gün yüksek doz uygulamıştım. İlk aşılama da tuttu çok şükür
Mouradi Ilayda1 Anladım canım Durumumuz aynı bende de pcos var, insülin iğnesinden vuruyor. Şükür tutmuş İnşaAllah sağ salim kucağınıza alırsınız 🥰 teşekkür ederim cevabınız için
Mouradi Bfduam 😅😅 kız benim bari bi postuma doğru düzgün cevap gelsin diğer postlarıma çok az cevap gelmişti