Runyaaa bende bir kaç kez olmuştu aşırı kusanlarda oluyor bu genelde bulantılar geçince geçiyor ama bebek büyünce mesaneye baskı yapıyor tutmakta zorluk çekiliyor ilk gebeliğimde öyle değildi bunda hapşırınca bir kaç damla kaçıyor bir kez başıma geldi hemde dışarda 😒 27 haftaya girdik aneyseki az kaldı sabredecem normalmiş bu arada bir çok hamile kadın bunu yaşıyor.