Pazartesi gittiğim ve Prof. Dr.’un bebekte hiçbir risk görmediği ikili testimin kan sonucu bugün aldık. Ve doktor bir ihtimal down sendromu olabileceğini, her ihtimale karşı gen testi yaptırmamız gerektiğini söyledi. Bu durumu aranızda yaşayanlar nolur bana akıl verin, bu testler gerçekten dipsiz bir kuyu mu? Ne yapmalıyım???