Hlyafsr22 gelen az dedign kan çatı muaynesnden kaynaklı korkma canm. Bebegn hareketlernde sıkıntı yoksa telaslanma. Son zamanlarda alttan muayne olumca bi bakıma uyarı gitmiş oluyor bebege dogumun baslaması icinde .. O yüzden doktorlar genelde 37-38 haftadan önce alttan muayne etmez. Sen sancılarını kontrol et ama kendini stress etmeden ılık sıcga yakın duşunu al yat uyu .. Eger uyuyabiliyosan uyu yani siddetlenirse ister istemez uyanacaksın. Panik yapöa gitmeden evvel tekrr bi dusa gir hızlı acılmanı saglar. Kolay doğumlar dilerim herkese 😘 ama acele etme hastaneye gtmek icin once bak düzenlimi diye olabildigince evde kalmaya bak