MerveLtf yaa maşallah subahanallah sağlıkla kavuş yavruna inşallah canıım benim , bende 35+4 dün gece nişanım geldi sancım da çıktı bakalım gelmezse haftaya kadar haftaya sezeryan olcam inşallah, ama doktorum bugün küveze girmez Allah’ın izniyle dedi görünce üzüldüm bende korkum geçmişti bire girmez diye ama giriyo demek ki