Mummy_2 Eğitim aldığımız ebe adet sancısı gibi olur demişti bize. Sancıların sıklığını sayın 15-10dk da bire düşerse hastaneye gitmeniz için yeterli bir süredir onun dışında yarım saatte bir saatte bir olan sancılar için acele etmeyin ama suyunuz gelirse o ayrı demişti.