Rabia1511 33- 5 hamileyim bebegim iki hafta geriden geliyor bunun sebebide yüksek tansiyon doktor 37 de kadar tutsak yeter dedi peki 37 Doğum yaparsam sezeryan mı olurum normel mi tansiyonla sıkıntısı olan varmı boyle benim gibi