O haftalarda bende covid oldum doktora gitmedim koku tat gidince anladım.hergün et suyu içtim meyve yedim vitaminler kullandım.ve hergün parol içtim çünkü akşamları ateşleniyordum.gündüz pek bir şeyim olmuyordu.merak etme canım bir çok gebe delta covid dilan oldu ama çoğuna birşey olmuyor.moralini bozma.atlatacaksın.