Bussrraa Kızlar merhaba gebeliğimin 8. Haftasındayız aşırı karın, kasık ağrım ve ara ara azda olsa kanamam oluyor bu şekilde sorun yaşan var mı?
Seherdmrkl Bussrraa ne zamandır böylesiniz kanama iyi birşey değil doktorunuz söylemedi mi size. Bir hastaneye gidin ya da doktorunuza haber verin isterseniz
yaseminmelih585 Bussrraa benimde hafif stresten kanamam olmuştu idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı ama doktorunuza gitmenizi tavsiye ederim kanama iyi değil
Bussrraa Doktora 3 kere gittim ama kimse kesin bir şey söylemedi yaklaşık bir haftadır böyleyim. Bir haftadır da progestan kullanıyorum ama bir değişiklik olmadı