Bugün doktor kontrolüm vardı bebeğim 2 hafta önden gidiyordu şeker ölçümü vs takibi yapıyorduk aşırı aşırı yükselmiyor şekerim 2 haftada bir iki kere sınıra geldi. Ama bebeğim yine çok kilo almış. Doktor adet tarihin mi yanlış dedi ama eminim doğru. 32+4 teyiz 2600 kilosu var 35le uyumlu dedi 🥺yeme diyor ama meyveyi şekeri yeterince azalttım herhalde tamamen diyete gireceğim oda çok zor geliyor. Bu gidişle sezeryan olacağım 40ı beklerse 2 kiloyu geçer dedi 🥺