Bulutesra cnm kuzenimde 2.hamileliginde ayni seyi yaşadı. Ki onunki dogum aninda anlaşılmış. Öncesinde her muayenede sorun yok denilip gönderilmiş. Biraz problemli bi dogum gecirdi ama cok sukur cocuguda kndide smdi cok ii. Sen şanslısin ki seninki once anlaşılmış. Durumuna gore doktorlar doguma girmeden gerekli tedbirleri
alir nasılsa. bisi olmaz insallah. Icini ferah tut bol bol dua et. Hersey Allah in elinde.