Anneler Mayıs 11 gibi doğum yaparsın demişti doktorum bende 2 tane hastane çıkışı alıp 2 alt üst zıbın takım 0-3 ay aldım bugün LCW indirimde 3-6 aylık alt üst iki takım 6-9 ay uzun kollu tulum ve altlar aldım ikili olarak . Kilosunu ve cinsiyetini bilemedigim için çok parça almıyorum . Kış için kaç aylık almalıyım 6-9 mu 9-12 mi